poniedziałek, 26 września 2016

Jak wstawić zdjęcie z Instagrama do posta?

W ostatnich paru postach pojawiły się zdjęcia wrzucone prosto z Instagrama. Podpatrzyłam to przede wszystkim na zagranicznych blogach, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć instrukcji, jak właściwie dodać takie zdjęcie. Hasło wpisane w Google po polsku przekierowywało tylko do tutoriali z widżetami. Pomogło dopiero hasło wpisane po angielsku. Dlatego dziś wychodzę naprzeciw Wam z prostą instrukcją, jak wstawić fotkę, niekoniecznie swoją, prosto z Instagrama, zapraszam!

Prawda, że proste? Mam nadzieję, że się Wam przyda, ponieważ moim zdaniem jest to świetne urozmaicenie! :)

6 komentarzy:

  1. Wow, az sama spróbuje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ta chwile obstawiam tylko do celów prywatnych. Ale moze czas to
    Zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko używam instagrama, ale może kiedyś się przyda. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo fajna wiedza, na pewno się przyda. Muszę sobie ten post jakoś zapisać haha :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń