czwartek, 3 listopada 2016

5 utworów, które dodadzą Ci energii

Szarość, burość, deszcz, chandra... Jesień nie sprzyja dobremu humorowi, a co tu mówić o jakiejkolwiek energii z rana czy też wieczorem! Dlatego przygotowałam dla Was kilka utworów, które zawsze stawiają mnie na nogi, niezależnie od dnia, pogody i humoru.


1. The Proclaimers - "I'm gonna be (500 miles)"


Utwór odkryty dzięki Spotify, ale znalazł miejsce w moim sercu na stałe, gdy dowiedziałam się, że jest to utwór ulubionego zespołu mojego ukochanego aktora, Davida Tennanta. Wpadający w ucho refren, marszowa melodia – nie sposób nie uśmiechnąć się od ucha do ucha, słysząc ten kawałek.


2. Lucky Chops - "Coco"


Od niego wszystko się zaczęło: odkryłam świetny brass band, którego utwory na stałe zagościły w moich playlistach. Może stoi za tym sentyment do dęciaków i gry z orkiestrą, ale na pewno ci panowie grają niesamowicie. I nie pomaga mi fakt, że w lutym przyjeżdżają do Polski. Już chyba wszyscy wiedzą, że pojadę na ich koncert, choć jest w środku tygodnia, a na dodatek – w Warszawie. Dam radę!


3. Michael Jackson - "Billie Jean"


Klasyk, który towarzyszy mi na każdym kroku. Na mojej playliście występuje w kilku wykonaniach i aranżacjach, które dość często zostają wylosowane do odtworzenia. "Billie Jean" to magia, jeden z najpopularniejszych i lepszych utworów Króla Popu, który stawia mnie na nogi. Może pomoże i Wam!


4. Panic! At The Disco - "Victorious"


Ulubiony zespół współczesny? Jest! Ulubiony wokalista? Jest! Energiczny, naładowany pozytywną mocą kawałek, którego nie należy do końca traktować serio? Jest!! P!ATD to szalony zespół, którego wokalista może pochwalić się wspaniałym głosem i skłonnością do nieprzewidywalności, a który ja uwielbiam od paru lat. P!ATD zaraża pozytywną energią w wielu utworach, w które najbardziej obfituje chyba najnowszy album.

5. Paweł Izdebski - "Nigdy nie przestanę"


Na koniec coś z polskiego podwórka. Paweł znany jest głównie ze Studia Accantus, ale ostatnio udało mu się zebrać z pomocą fanów pieniądze na wydanie profesjonalnej płyty, którą mam nadzieję kupić jak najszybciej. Zdolny piosenkarz i gitarzysta, zakręcony i nieprzewidywalny – taki właśnie jest i za to go lubimy. A ten utwór tylko to potwierdza.

BONUS: Dezy & JelenieJaja - "Upychać chcę"


Nie traktujcie tego utworu poważnie. Jelenie Jaja to kanał, na którym pojawiają się przede wszystkim pranki (nagrywane w Łodzi!!), dlatego wcale nie dziwię się, że stworzyli tę piosenkę. Choć pozbawiona większego sensu, wywołuje uśmiech na twarzy samą melodią i pomysłem. Taka piosenka-żart na poprawę humoru, poznana dzięki mojemu bratu ;)


Mam nadzieję, że któryś z utworów pomoże Wam odnaleźć zagubioną energię!

3 komentarze:

  1. Tak szczerze to żadnego utworu nie słyszałam. Muszę ich posłuchać, akurat brak mi energii do życia.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy żadnego utworu nie znam, tym bardziej artystów (jedynie Jacksona). Chętnie je wysłucham i zobaczę czy rzeczywiście dodadzą mi energii. ;)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/11/haul-rossmann-49.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy utwór bardzo lubię, kojarzy mi się z moimi wypadami z przyjaciółkami, jak miałyśmy głupawkę, śpiewałyśmy tę piosenkę.

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń